  • Data: 2011-09-17 05:50:36
    Temat: Re: Obliczenia cieplne
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j50d0q$s1d$1@news.onet.pl...

    > Optymistycznie zakladasz 100% kotla.

    Słyszałes o kotłach kondensacyjnych? :-)

    > Ten parametr jest dla mnie po raz kolejny watpliwy. Chyba nie znam nikogo,
    > poza zabitymi wiochami kto by ukladal tylko 20cm welny.

    nie dalej jak kilka dni temu ktos tu pisał o znajomku który dał wełny tylko miedzy
    krokwie i nic wiecej. Ale to nieważne - maniek, ja porównuję obliczeniowe zużycia
    energii, mozemy tu podstawic kazda cyfrę. Cena wełny - najlepszej.

    > gaz to w samopoczuciu latem. Jeden z moich sasiadow w upaly musi schodzic na
    > dol, bo w sypialni na gorze prawie nie daje sie spac. Inny moj kolega latem
    > odczuwa duzo wyzsza temp. na gorze jak na dole, a lato tego roku jak wiadomo
    > nie rozpieszczalo. Strach pomyslec jaka temp. bedzie mial zima.

    dlatego na południowej połaci nie bede miał okien dachowych, w projekcie mam ale nie
    dam :) Dam na północnej.

    b.