    From: "Andrzej Ruczkowski" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Date: Mon, 20 Feb 2012 05:28:28 +0100
    <jhp2d4$2er$3@inews.gazeta.pl> <jhp4aq$nrl$1@inews.gazeta.pl>
    <jhqckv$pde$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@e...googlegroups.com>
    <jhqfhj$3fv$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@m...googlegroups.com>
    <jhqp5k$3c7$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@d...googlegroups.com>

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:65d0b99e-ea84-4637-9cb3-83166717e0a3@do4g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 19 Lut, 13:15, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > 4 poważne utrudnienie dla osób często wyjeżdżających, schorowanych,
    > starszych...
    Takie osoby muszą po prostu kogoś zatrudnić. Zamiast płacić podatek, z
    którego część przepadnie w otchłani administracji, same mogę wybrać,
    kto i za ile to zrobi. To jest wolność.

    :-))). Dość ciekawie wygląda ta Twoja wizja "wolności":-). Czyli, że ktoś każe
    mi brać się za ciężką fizyczną robotę, bo on już za to wziął pieniądze i teraz
    ktoś to musi zrobić (czyli ja, oczywiście za darmo). Jeżeli ja nie chcę tego
    robić, to mogę to zlecić innym, ale oczywiście muszę im za wykonanie pracy
    zapłacić. Jeżeli nie chcę ani wykonywać tej pracy, za której wykonanie już ktoś
    inny otrzymał zapłatę, ani zatrudniać ludzi do jej wykonania, to ten ktoś naśle
    na mnie swoich egzekutorów, którzy obłożą mnie karami finansowymi. No i
    ewentualnie jeszcze, jeżeli nie chcę lub z jakichś powodów nie mogę uregulować
    tych nałożonych na mnie kar, to mogą mi one zostać zamienione na areszt, a więc
    odsiedzę swoje i mam wszystko z głowy bez ponoszenia żadnych kosztów....., aż do
    następnych opadów śniegu:-). No nie ma co, faktycznie można poczuć się
    wolnym:-).