  • Data: 2012-02-20 07:00:52
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-20 06:43, Andrzej Ruczkowski pisze:

    > No dobra, skoro ja niczego nie rozumiem, nawet tego co piszę, to może Ty
    > rozumiesz i mi wytłumaczysz. Jak to jest? Firma która odśnieża jezdnie
    > nie może odśnieżyć również chodnika i to wcale nie za darmo, bo
    > pieniądze za odśnieżanie jednak bierze, chodzi tylko o wysokość
    > wynagrodzenia. Ja natomiast mogę i to najzupełniej za darmo odśnieżyć
    > chodnik. Czyli moja praca według Ciebie jest nic nie warta? A więc skoro
    > wszyscy jesteśmy równi wobec prawa, to znaczy, że odśnieżanie chodnika
    > jest nic nie warte, czyli nie ma żadnych przeszkód ku temu, żeby firma
> [...]

    Jakbyś miał zapłacić parę stówek rocznie dodatkowego podatku za
    utrzymanie chodnika w czystości, to byłbyś pierwszym, który by piał, że
    sam możesz to zrobić taniej i skuteczniej. Zapominasz, że ta firma,
    która odśnieża musi otrzymać wynagrodzenie. A zamawiającym, a więc i
    płacącym jest w tym przypadku gmina. Gmina wydaje pieniądze publiczne,
    czyli m.in. Twoje. Zatem gmina może odśnieżyć chodnik, ale i tak sięgnie
    po pieniądze do Twojej kieszeni. To co wolisz? Odśnieżać sam, czy płacić
    wyższe podatki?