  • Data: 2012-02-17 12:54:42
    Temat: Re: Obowiązek odśnieżania posesji.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
    news:4f3e4363$0$1276$65785112@news.neostrada.pl...
    > Właściciel działki po miesięcznym odśnieżaniu powinien wystawić fakturę na
    > stosowną kwotę i wysłać ją do urzędu miasta/gminy i czekać na wypłatę.
    > Jeśli urzędas stwierdzi ze zapłata jest wygórowana to niech sobie wynajmie
    > tańszego robola.

    Genau!
    Dopiero co pojawiły się serie informacji jakoby używanie służbowych
    samochodów do celów prywatnych było dochodem, więc
    sprzątanie gówna z nie swojego kawałka ziemi jest dochodem gminy, czyli moim
    kosztem.
    Ja powinienem mieć prawo zwrotu nakładów na łopatę, i odzież ochronną a oni
    mają obowiązek odprowadzić podatek.

    Marek