    From: Piotr <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obowiązek odśnieżania posesji.
    Date: Wed, 22 Feb 2012 01:34:34 -0800 (PST)
    <d...@h...googlegroups.com>
    <jhv1oa$htk$1@news.task.gda.pl>
    <6...@i...googlegroups.com>
    <29079594.8722.1329901191750.JavaMail.geo-discussion-forums@vbkl3>

    On 22 Lut, 09:59, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:
    Nie sądzę, żeby podatek na odśnieżanie był

    > W tym wypadku jak dla mnie to źle sądzisz.
    > Z czysto logicznego powodu.
    > Jesteś w pracy - kto odśnieży?
    > Jesteś chory - kto odśnieży?
    Jeśli dużo pracuję - wynajmuję firmę. Jeśli choruję - proszę sąsiada
    albo też wynajmuję firmę. Logiczne?

    > Odsieżyłeś swój kawałek chodnika, gmina odśnieży swój kawałek jezdni zasypując
    chodnik, kto odpowiada?
    Gmina.

    > Przepis jest kompletnie nie logiczny i jeszcze mniej precyzyjny niż ACTA.
    > Co oznacza odśnieżony? Czy oblodzony to odśnieżony?
    > Kiedy ma być odśnieżony? Czy jeśli jest śnieżyca to też?

    To nie jest logika, to się nazywa kazuistyka. Masz też obowiązek
    odpowiadać za czystość na chodniku. Co to jest czystość? Czy jak leży
    papierek od cukierka, to jest czysto? A jak pół papierka? A jak
    ćwierć? Takimi zagadkami bawią się dzieci w starszakach. Dorośli
    używają zdrowego rozsądku. Zdaje się poza tym, że zaczynamy tę
    dyskusję od początku

    Piotr