  • Data: 2009-07-05 21:44:23
    Temat: Re: Obowiazki kierownika budowy
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2n7fk$q0d$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie odpowiada. KB jest opłacanym przez inwestora specjalistą kóry ma dbać o interes
    społeczny - by nie doszło do katastrofy budowlanej lub do odstępstw od warunków
    zabudowy lub projektu. Od tynków jest Inspektor Nadzworu Inwestorskiego.

    Ciekawe rzeczy piszesz, kierbud odpowiada za całą budowę, nawet za
    wykonanie instalacji do których z reguły nie ma uprawnień (odbiera kto
    inny, ale on odpowiada).
    A co np. powiesz na to?
    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r.
    w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest
    wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego.