    From: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocena projektu
    Date: Thu, 12 Feb 2009 22:03:20 -0000

    news:gn1vfs$ggs$1@news.onet.pl...

    > przykro powiedzieć ale dla mnie to taki projekt jak sobie robiłem gdy
    > miałem 10 lat.

    Architektem nie jestem. Kierowalem sie jedynie zasada ze strony muratora:

    "Nadając bryle budynku korzystny kształt i odpowiednio rozmieszczając w niej
    przeszklenia, można spowodować, że zapotrzebowanie na energię do ogrzewania
    z konwencjonalnych urządzeń grzewczych będzie mniejsze niż w budynku o
    nieprzemyślanej architekturze. Wówczas nie trzeba inwestować bardzo dużych
    pieniędzy w jego ocieplenie, by cieszyć się niskimi rachunkami za
    ogrzewanie.
    W tym celu projektant domu powinien zwrócić uwagę, by dom miał zwartą bryłę,
    a jego ściany i dach miały jak najmniej załamań. Najlepiej, by był
    wybudowany na planie prostokąta i miał dach dwu-, a nawet jednospadowy."

    > kupa błędów

    Jestem tego swiadom :)

    > radzę ci najmij architekta i jemu wyklaruj czego oczekujesz niech ci
    > przedstawi jakąś koncepcję.

    Architekta i tak wynajme, ale zanim do niego sie zwroce chcialbym miec mniej
    wiecej jako takie pojecie.