  • Data: 2011-07-10 21:07:03
    Temat: Re: Ocieplanie bramy garażowej
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@W...PL> wrote:

    > Ot to. 10cm wieksza brama od otworu i problem mostkow termicznych
    > zminimalizowany praktycznie do zera. To najlepsze rozwiązanie.

    A bramę powiesić na linkach?
    Ja zostawiłem otwór 518cm. Pierwotnie na środku miał być słup 18cm i 2 bramy po
    2,5m. Zrezygnowałem ze słupa i zdecydowałem się na jedną bramę. Niestety 5,18m
    było droższe od 5,00m o niecałe 4tys. zł (Normstahl). No i musiałem wylać 2
    słupki betonowe o przekroju 9x25cm, a cała brama trzyma się właśnie na nich.

    --
    Bartek