  • Data: 2013-11-09 22:22:26
    Temat: Re: Ocieplanie pianką
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > żony :/ albo córki, jesli jest pełnowymiarowa. No, jakich ja fotek moge
    > chciec? Z procesu ocieplania..

    No przecież :)
    www.1024.pl/piana.rar

    Sorki że w takiej formie, ale nie mam siły obrabiać i wygodnie
    udostępniać. Parę zdjęć, aby było wiadomo o co chodzi, w tym zdjęcie z
    problemem o którym pisałem. Do kompletu 2 małe filmy.

    Co do samego ocieplania, tak jak na początku nie szło i byłem gotów
    zaprzestać, tak później poszło bez jednego parcha.
    W moim odczuciu postarali się bardzo i nie miał bym żadnego moralnego
    problemu ekipę polecić. A efekty... No cóż, kamera nic nie pokaże
    jeszcze, nie ma różnicy temperatur (obiekt nie eksploatowany, na
    zewnątrz mrozów nie ma, upału zresztą też nie).

    Znajomy zrobił prognozowane zapotrzebowanie na energię (przymiarka do
    świadectwa energetycznego). Wyszło że rocznie potrzebuję 64kWh/m2r EP
    oraz niecałe 21kWh/m2r EK.
    Zastanawiam się co to tak naprawdę dla mnie oznacza.

    Padam na pyszczek, po 3 dniach biegania po wiązarach. Za duży i za
    ciężki jestem na takie zabawy ;)

    Miłego.
    Irek.N.