    From: "Miki" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplanie poddasza piankapoliuretanowa
    Date: Tue, 5 Jan 2010 20:21:19 +0100

    > Widzisz, ja sie nie zgadzam z tym, ze folia zabezpieczy przed wilgocia
    > welne w 100%. Wykorzystalem tylko Twoja teze.

    No bo nie zabezpieczy.
    Dlatego od góry trzeba dawać folię paroprzepuszczalną lub zostawiać
    szczelinę do desek, żeby się wełna mogła wysuszyć.

    > Gdzie sie zbija i rozrywa?? Lezac pod dachem??
    > Zbija to na upartego mozna by sie bylo zastanowic, choc tez podobno juz
    > nie dotyczy, ale rozrywa?

    No to spróbuj... ułożony na jakimś skosie większy kawałek wełny umocowany od
    góry i polej wodą z konewki
    (to tak dla przyspieszenia, normalnie to trwa trochę dłużej) i zobaczysz, co
    się stanie..

    > Tylko ze zawilgocenie wiezby w czasie to moze byc proces, jak chcesz
    > ryzykowac to rob jak uwazasz. Ja wole opierac sie na sprawdzonych
    > opisywanych powszechnie metodach.

    Ja też, dlatego mam wełnę. Ale to nie znaczy, że nie należy szukać lepszych
    rozwiązań.

    Pozdrawim
    Miki