  • Data: 2013-10-07 00:33:05
    Temat: Re: Ocieplanie ścian, materiały
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > "Główne parametry? AKE 145 ? 145SSA-1363 "
    > Faktycznie AKE 145 cokolwiek to znaczy;)

    Zanabyłem Tytana, G-165, wydawała się najlepsza z dostępnych gdziekolwiek.

    Zaciekawiło mnie coś innego. Klej do siatki (powiedzmy że tani) oscyluje
    w okolicach 17-20PLN za worek, a tymczasem dostałem ofertę na Webera za
    ponad 40PLN. To ma jakiś sens?
    Nie doczytałem, żeby ten klej był tak zajebiście dobry i tym samym wart
    praktycznie dwukrotnej kwoty. Czegoś nie wiem?

    Z pianą też jest wesoło. Taka sama piana potrafi kosztować od 27PLN w
    Casto, do 37PLN w hurtowni! Średnia (prawie wszędzie) cena to 30-31PLN
    za puszkę. Cały czas mnie budowlanka zadziwia ;)

    Miłego.
    Irek.N.