  • Data: 2013-03-24 20:33:43
    Temat: Re: Ocieplenie bloku
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-24 20:22, Ergie pisze:
    > Użytkownik "M." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Z jakiego powodu? Jeszcze się z tym nie spotkałem by przy okazji
    > wyprowadzania pionów grzewczych na klatkę robić nowe połogi.

    Bo jeśli chcesz rury poprowadzić w podłodze, to musisz wymienić podłogi :-)

    > To się dobrze składa, bo zwykle okna też są w ścianach nośnych :-)
    > Zwykle zasilanie grzejników to jedna pętla idąca wzdłuż ścian zewnętrznych.

    Dobra. Poprzestańmy na tym, że się w tej kwestii nie zgadzamy.
    Ja uważam, że przebudowa instalacji C.O. w budynku tak, aby każdy lokal
    był oddzielnie zasilany wymaga sporej przebudowy oznaczającej remont
    wszystkich lokali.

    Ty uważasz, że to prosta rzecz niewymagająca dużych nakładów.

    Zgódźmy się co do tego, że się nie zgadzamy :-)

    M.