  • Data: 2010-07-03 19:27:04
    Temat: Re: Ocieplenie dachu ? Sens ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na razie nie planuję wykorzystania poddasza , choć nie mówię że w
    przyszłości ...

    Każę doprowadzić z dwa miejsca gdzie mógłbym w przyszłości podłączyć dwa
    grzejniki , oraz prąd na górne piętro (nawet aby mieć oświetlenie na
    strychu).

    Męczy mnie jednak ocieplenie ...

    Nie ukrywam że nie chciałbym aby zbyt dużo ciepła uciekało mi sufitem (sufit
    z desek z drewna) (ocieplony 20cm) + płyta OSB 22mm a potem już zupełnie nie
    ocieplonym dachem ...
    Dużo ciepła może uciekać w miejscu gdzie jest wejście na strych (wysuwana
    drabina) , bo wątpie aby było to jakoś super ocieplone ...

    Dlatego myślałem czy nie kupić wełny 15-17 cm i nie włożyć w krokwie w dach
    ..
    Montaż banalnie prosty i sądzę że sam to bym zrobił ...
    Koszt też nie duży , ale no właśnie ....

    Za tą cenę bym miał już część ogrodzenia ...

    Jednakże jeśli warto mimo że nie będę mieszkał na poddaszu , choć
    prowizorycznie dach ocieplić dach to może to od razu zrobić ?

    Może inaczej zapytam :)

    Załóżmy że użytkuję tylko parter. Tam pomieszczenia są ogrzewane. Góra
    używana jako strych , więc nie ogrzewana.

    Czy jeśli nie ocieplę dachu to rachunki za ogrzewanie jakie będę płacił będą
    wyższe niż w przypadku gdybym ocieplił dodatkowo dach (15cm , między krokwie
    tylko , jedna warstwa).

    Dzięki !