  • Data: 2009-10-02 03:07:46
    Temat: Re: Ocieplenie dachu - krokwiowe koncepcje
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Paź, 20:26, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Owszem, maja jakies 22 - 23cm w pelnym wymiarze. Te 2 - 3cm wchodzi w
    > profil, wiec szacuje dlugosc robocza na 20cm, ale nie mam ich w reku tylko w
    > ofercie handlowej.

    Prześlij namiary jak możesz...

    >Poza tym wszyscy twierdza, ze z poziomowaniem
    > jest jednak znacznie latwiej, mozna prolile zdjac i za chwile zapiac do
    > drugiej warstwy welny. Slowem same plusy, dla tego tej warsji staram sie
    > trzymac.

    Tak się tylko zastanawiam, czy jak się to wszystko tak ładnie
    wypoziomuje, a potem da wełnę, to czy dach uginając się (pewnie
    minimalnie ale jednak) nie zepsuje nam tej idealności?
    Tak strzelam bo pewnie nic takiego złego sie nie dzieje, a to jest
    tylko wytwór mojej wyobraźni.
    ;-)

    Z innej beczki, ... słyszałem że ocieplenie potrafi "zjeżdżać". I nie
    dotyczy to samej wełny, tylko całej konstrukcji. No bo wszystko jest
    podwieszone pod kątem prostym do krokwi, a nie pionowo, więc
    grawitacja potrafi to "naprawić". Pewnie dotyczy to w mniejszym
    stopniu grzybków (bo sztywniejsze), ale jednak ryzyko jest. Tym
    bardziej że pchamy tam tyyyyle wełny.

    > Jak bedziesz potrzebowal to moge Ci wyslac.

    Sprzedajesz?
    :-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.