  • Data: 2016-08-25 15:43:34
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-25 o 15:17, Adam Sz. pisze:

    > A ja tu widze jeden wielki boldupizm. Jak tylko napisze sie cokolwiek o
    > kasie to odrazu sie zaczynaja smieszki i ironizowanie :) Spoko - nie
    > potraficie rozmawiac o pieniadzach to nie bede :-) Mnie to ani ziabi
    > ani parzy.

    Przyjmij po prostu, ze biedni ludzie tu nie pisza, tylko Twoje ego te
    oczywistosc przerasta.

    > j/w, boldupizm :-)

    Nie. Firma to odrebny podmiot bez zidentyfikowanej twarzy. Im tych
    twarzy mniej, polityki i pogladow tym na dluzsza mete dla firmy lepiej.
    Firma to logo, marka i bezosobowa instytucja z ktora chetnie sie klient
    identyfikuje. A ludzi jednych sie lubi a innych nie, bez szczegolnej
    przyczyny.

    Pozdro.. TK