    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Date: Wed, 13 Jul 2016 11:48:08 +0200

    W dniu 2016-07-13 o 11:08, Adam Sz. pisze:

    > No wlasnie... Przechodze wlasnie w tym momencie przez dylemat co robic w
    > przyszly weekend / tydzien. Mam propozycje wyjazdu z paczka znajomych
    > nad morze (do Grzybowa) albo gdzies z zonka samemu zagranice. Obojetnie gdzie
    > - mam 1400 pln do wykorzystania na bilety w wizzair (za punkty jakie
    > zbieralem placac karta kredytowa ;) No i jest dylemat :) Kusi Sardynia,
    > Cypr, Malta, nawet Ibiza, czy Majorka miesci sie w limicie. Czy jednak
    > wybrac patriotycznie pelna Januszow z wasami schowanymi za parawanami na
    > plazy w Grzybowie, zajadajacy stare dorsze pieczone na kilkudniowym oleju? ;)
> [...]

    Ja tez lubie, ale na Ibizie po polowie tego co tu sie wypije bedziesz po
    prostu wor na plazy. Tu lokalni wlasciciele drink barow najwyrazniej po
    jednym sezonie chca odlozyc na emeryture. I nie chodzi o to zeby sie
    uchlac, ale jak zamawiam Pina Colade to chce Pina Colade a nie sok
    ananasowy ze stonki z mlekiem kokosowym tez ze stonki i aromat rumu w
    ilosci kilku kropel. Im sie chyba wydaje, ze tu ludzie z buszu
    przyjezdzaja i sraja po gaciach za mozliwosc posiedzenia w barze.
    Predzej sie upije zamawiajac pizze ze szklanka wina we Wloszech niz
    drinkami nad polskim morzem.
    A poza tym to jedz do Grzybowa jak zes taki plazowicz. Te wyspy jak sie
    nie ma kilka tyskow euro luzem do wydania to na dobra sprawe nie ma co
    tam robic. Wiec poza pogoda to co za rozniac ktora plaza? ;-)

    Pozdro.. TK