  • Data: 2016-07-13 14:52:36
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-13 o 13:44, Adam Sz. pisze:

    > Nie zwiedzalismy w ogole Muzeum Watykanskiego. Nudy na pudy - zreszta mnie
    > temat religii i papieza srednio interesuje. Zobaczylem grob naszego papieza,
    > poogladalismy sama kaplice, poprzechodzilismy sie po samym placu i to
    > wszystko :) Watykan to centrum zla wiec zaliczylismy go mozliwie szybko :D

    Ciekawa teoria z tym centrum zla, ale nie o to chodzi.
    Rzecz w tym, ze Watykan to historia taka sama jak kazda inna. Historia
    sztuki i swiata. Michal Aniol i takie tam bzdety, wiesz... Nie wiesz, bo
    nie widziales. Minelo pare wiekow i dalej nikt tak nie maluje.

    > I o to chodzi. Tylko zaliczajac szczyty zobaczysz z grubsza caly swiat -
    > zycie jest niestety za krotkie, a miejsc do zobaczenia tak duzo... :)

    Bez przesady. Nie chodzi o uczenie sie wszystkiego na pamiec. :-)
    Ale takie cos jak Rzym to raptem kilka sztuk na swiecie. To juz do
    Paryza nie ma po co jechac... Chyba, ze muzeum.

    > Nic polskiego nie widzialem, chyba ze nie kojarze teraz o czym mowisz.

    Kopia obrazu z Czestochowy.
    Panteon dzis to swiatynia katolicka. Tyle tam ludzi, ze mozna nie zauwazyc.

    > Murzyna tez raczej tam nie widzialem ;)

    Zaluj. Siedzial na schodach, czarny jak smola. Doslownie. Mial czarne
    pantofle i biale skarpetki.

    > Naturalnie :)

    No chociaz...

    > Na pompeje poszedl caly dzien - swietne miejsce, nogi bolaly :) To jedno z
    > nielicznych miejsc ktore "zeszlismy" z przewodnikiem (tzn. z ksiazka, nie
    > przynudzajacym facetem za ktorym idzie stado baranow ;)

    Zawioza, przywioza, pokaza co trzeba i opowiedza. Ma to swoje zalety i
    nie ma sie z czego smiac. Fakultatywne wycieczki dla wymagajacych to nic
    zlego.

    Pozdro.. TK