    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Date: Thu, 14 Jul 2016 22:24:02 +0200
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nm5a8p$sd6$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <nm5dlq$q2$2@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nm6bei$k23$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>

    W dniu 2016-07-14 o 09:49, Adam Sz. pisze:

    > I tu wlasnie sie roznimy - jak pisalem wczesniej - prosto i wygodnie przekresla
    > "przygode". Rownie dobrze moglbys obejrzec to w TV na kanapie - byloby
    > jeszcze prosciej i wygodniej :)

    No ale jaka to przygoda przejscie np. ruchliwymi ulicami Rzymu i nie
    widziec sedna?

    > OK konczmy - kazdy lubi inaczej i niech tak zostanie :-)

    Zupelnie nie o to chodzi. Zycie jest pelne kompromisow. Jak chcesz
    wygodnie wiedziec wiecej to idziesz z przewodnikiem. Jak chcesz sie
    byczyc na plazy to lecisz samolotem na plaze. Jak chcesz przygody to
    jedziesz do Gruzji, albo idziesz na szczyt wysokiej gory. Tylko panie
    bez przewodnika to sie nie bardzo da, wiec nie idziesz. :-)
    A roznimy sie tym, ze ja nie wykluczam awansem bo dziadki czy cos w tym
    stylu. Przewodnik to czasem wrecz obowiazkowy ekwipunek.

    Pozdro.. TK