    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Date: Mon, 18 Jul 2016 20:03:29 +0200
    <578aca4d$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmilvf$gvj$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <nmimi6$lem$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>

    W dniu 2016-07-18 o 17:52, Adam Sz. pisze:

    > No Ty masz blisko nad Baltyk, ja nad morze mam 650km wiec przejazd
    > samochodem liczac tylko paliwo to wychodzi te 400 pln, a liczac cala
    > amortyzacje, opony etc to drugie tyle :-)
    >
    > Za tyle to zwykle kupuje bilety na samolot dla dwoch osob :-)
    > Na Malte bilety kosztowaly mnie 20 pln kupione 2 tygodnie przed wylotem
    > (bo reszte mialem z punktow ktore wpadaly za placenie karta wizzaira ;)
    >
    > Noclegi wychodza podobnie jak w reszcie Europy - w Grzybowie jedyne noclegi
    > jakie znalezli moi znajomi wychodza 85 pln / osobe bez wyzywienia / noc.
> [...]

    Pelna zgoda, tylko ja do Chorwacji mam 1500 km. Blizej jest Slowenia,
    czy okolice Wenecji, ale to tez 1300. Nad Baltyk 450, Ustka 600. Jak nie
    ma za duzo czasu to nie problem zeby pojechac na kilka dni. Co prawda
    zona jezdzi wygodnym samochodem, ale te 1500 to juz wyprawa i
    koncentracja pod koniec spada. Zwlaszcza spowrotem.

    Pozdro.. TK