  • Data: 2016-07-18 20:25:22
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-18 o 20:08, Adam Sz. pisze:

    > 1500 to sporo. Lepiej wziac nocleg w polowie i przy okazji cos pozwiedzac :)

    A co po drodze zwiedzac?
    Alpy po drodze sa fajne, ale trafiaja sie jak zwykle w nocy. Nad
    Adriatykiem to juz szkoda sie zatrzymywac jak do celu niedaleko. Zreszta
    to dobre jak jestes pierwszy raz. Pozniej to juz ciagiem.
    Mam znajomego co na Sycylii wiele lat siedzial. Na Sycylie mamy 3000km.
    A on wsiadal pod domem i wysiadal na Sycylii. :-) Nie liczac sikow i
    tankowania oczywiscie. Fakt, ze Wlosi maja super autostrady. Autostrade
    Slonca 700 km budowali 8 lat. A tam jak ktos jechal to wie, ze to nie
    tak jak u nas, tylko wiadukty i tunele. Tuskowi nie starczylo dwoch
    kadencji zeby skonczyc chociaz jedna bez tuneli. :-)

    Pozdro.. TK