  • Data: 2011-06-08 06:57:06
    Temat: Re: Ocieplenie nakrokwiowe - zna ktos?
    Od: Marras <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.06.2011 19:37, Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "Marras"<m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Piana 0,022? Niezla jest.
    > Z tym styropianem to niezly pomysl, tylko jak to pozniej wykonczyc? Piana
    > nie musi byc na deskach? Mam taki patent, zeby od spodu dach wykonczyc
    > heblowanymi deskami z felcem. Upychajac pod piane styropian mozna deski
    > przybic do wewnetrznych krawedzi krokwii. Tyle, ze oryginalnego widoku
    > wiezby sie pozbedziemy.
    >
    > Pozdro.. TK

    Plyty z piany sa ulozone bezposrednio na krokwiach. Plyty wbrew
    wyobrazenia sa sztywne i twarde. Mozna po nich chodzic :)
    Styropian planuje przykleic do plyt piankowych. Z boku krokwi moze
    przybije listwy i do tych listew przykrece regipsy. Styk krokiew regips
    wykoncze jakims cwiercwalkiem.
    Przy takim zakonczeniu zostaje mi jeszcze 12 cm widocznej, ladnie
    oheblowanej wiezby.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z