  • Data: 2009-10-30 00:19:42
    Temat: Re: Ocieplenie od wewnatrz. Doktorat punktu rosy.
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Paź, 01:07, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Nie nooo, skromnosc przez Ciebie przemowila ze hoho. :-))
    > Gorzej jak bys napisal ze ktos glupoty wypisuje. :-))))

    ;) Nie no tak sobie zartuje - dobry humor mam bo wylewki wyschly i
    moglem je organoleptycznie dzisiaj popodziwiac z bliskiej odleglosci.
    Cud miod i orzeszki! Myslalem ze tynkarze zrobili dobra robote ale ta
    zacieraczka mechaniczna mimo ze wyglada jak skrzyzowanie wentylatora z
    kosiarka robi nieeeezla robote. No i w koncu zaczal sie etap wykonczen
    -> wybieramy drzwi, parapety, podlogi, kafle.. :) Jeszcze tylko
    ocieplic musimy zdarzyc w tym roku (to tak zeby nie bylo calkiem
    offtopic ;)

    BTW. Jak myslicie -> czy przykrycie styropianu FOLIA - taka zwykla,
    czarna, budowlana (powiedzmy 0,1 lub 0,2) uchroni go przed UV ? Licze,
    ze uda sie polozyc siatke na kleju ale jakby warunki okazaly sie
    niesprzyjajace to bede musial jakos ten styro zabezpieczyc - no i
    skrajnie to go myslalem poprostu "obic" (tudziez ospinkowac) taka
    folia :-) Mialbym niezla elewacje przez zime ;) Ocieplic musze - nie
    ma totamto, wprowadzic sie musze na zime :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.