    From: "pluton" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Date: Wed, 25 Feb 2009 10:16:35 +0100

    > Rozwiń myśl, bo nie wiem o co Ci chodzi :)

    Mysl jest prosta:jezeli pierwsza warstwe styropianu przykleisz do sciany,
    do druga warstwe styropianu bedziesz musial przykleic do pierwszej warstwy.
    Jezeli tego nie zrobisz, albo przykleisz za slabo, to druga warstwa po
    prostu
    odpadnie :)
    A ja nie znam kleju, ktory dokladnie i mocno zlaczy 2 plyty styropianowe
    (bez szczeliny miedzy nimi) i nie bedzie kosmicznie drogi.

    > Jedno i drugie nasiąka.

    Mam tutaj powazne watpliwosci. Bede musial zrobic eksperyment.

    > Lepsze zimowisko osy i szerszenie zrobią sobie w podbitce jeśli już,

    No chyba ze nie ma podbitki albo nie maja wyboru.

    > natomiast historie o szczurach i myszach buszujących w styropianie jak na
    > razie potwierdzają się tylko jeśli chodzi o styro leżący na placu i
    > czekający na swoją kolej do przyklejenia. Jakoś nigdy nie słyszałem, żeby
    > myszy komuś zrobiły dziurę w elewacji i mieszkały w ścianie. Mają lepsze i
    > łatwiej dostępne miejsca.

    Ok. Jezeli myszy rozrozniaja styropian lezacy na placu od styropianu
    przyklejonego do muru, to w porzadku. Madre myszki :)
    A jak trafi sie jakas glupia ?

    > Jak zwykle, welna znacznie droższa :)

    To mnie troche martwi, bo ostatnio przechylam sie na strone welny.

    pozdrawiam
    pluton