  • Data: 2009-02-25 14:20:51
    Temat: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:go2ujc$23k$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Styropian tez nasiaka, jak pisali koledzy i znacznie dluzej wysycha.
    > Praktycznie nie ma mozliwosci wyschnac w sezonie letnim.
    >
    > Pozdro.. TK

    Dłużej nasiąka to i dłużej wysycha.
    Jeśliby styro łykał wilgoć tak szybko jak wełna
    to i wyschnąłby momentalnie.
    Ja się nie spotkałem aby izolacja termiczna fundamentów
    była robiona też wełną, więc pod względem "wilgociowym"
    styro jest lepszy.
    No ale moge się mylić, chętnie ulegnę rzeczowym argumentom.

    Pzdr
    J23