  • Data: 2009-02-27 10:43:53
    Temat: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:go8fbk$mib$1@news.onet.pl...

    > Jaka teoria ? Czyste mnozenie. Na razie przenika 1%. Z tego jednego
    > procenta
    > blokujemy 95% (co uwazam za mozliwe) , czyli
    > dalej przenika 5% z 1% czyli 5/100*1/100 = ilosci sladowe.

    Jezeli znajdziesz farbe 100% nieprzepuszczalna, do tego bedziesz w stanie
    idealnie szczelnie nia pomalowac sciane, sufity i co tam jeszcze to nie mam
    pytan.

    > Jeszcze nie daje, ale oczywiście dam.

    Sens tego raczej niewielki

    > A to ona (ta sciana) moknie w pozostalych porach roku ?

    Mysle, ze ma szanse tak jak kazda inna sciana, z ta roznica ze ta moze
    wyschnac a inna nie koniecznie. Ale to tylko teoretyczne rozwazania.

    Pozdro.. TK