    From: "Budyń" <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego
    Date: Fri, 21 Dec 2012 10:07:58 +0100

    Użytkownik "dm" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50d39b64$0$26695$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.Jest budynek parterowy z poddaszem(póki co jeszcze go nie ma)
    > nieużytkowym.Zamiast tradycyjnego stropu będą położone na belki drewniane
    > 18x18cm płyty OSB 1,5cm.Odległość belek od siebie to 90cm.

    te belki to jakies przeklamanie - sa zdecydowanie za grube

    > Znajomy chce położyć super-mate 18cm między belkami i 10cm również
    > super-maty pod belki.

    a czemu pod a nie nad? Byłoby wygodniej układac. 28cm ocieplenia (jesli
    bedzie budowal jak typowy polak czyli zapewni sobie wszelkie mostki
    termiczne bo poskąpi na dobrego kierbuda) wystarczy.

    Tak nawiasem mówiąc mam znajomka który sie buduje i odmówił pokazania fotek
    budynku (w trakcie realizacji, wszystko mozna poprawic na razie) aby sie nie
    dowiedziec czy ma cos spitolone. Ciekawy objaw :-)

    b.