    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego
    Date: Fri, 21 Dec 2012 12:41:40 +0100

    Użytkownik "dm" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    Czesc ;-)))

    > Witam.Jest budynek parterowy z poddaszem(póki co jeszcze go nie ma)
    > nieużytkowym.Zamiast tradycyjnego stropu będą położone na belki drewniane
    > 18x18cm płyty OSB 1,5cm.Odległość belek od siebie to 90cm.

    Zupelnie nie potrzebnie daje 18x18, wystarczy 18x9, czyli bedzie mial dwie
    belki zamiast jednej, oczywiscie zalezy to tez od dlugosci, zakladam ze
    bedzie to do 4metrow.
    Rozstaw niech zrobi tak zeby jak najmniej welne docinac czyli na szerokosc
    rolki welny.

    > Znajomy chce położyć super-mate 18cm między belkami i 10cm również
    > super-maty pod belki.Czy będzie to wystarczająca grubość izolacji?Jak Wy
    > byście to rozwiązali?

    Ja napisze tak, dalbym w taki strop najtansza wełnę z hipermarketu.

    pozdrawiam
    Adams