  • Data: 2009-10-24 17:33:59
    Temat: Re: Ocieplenie zewnętrzene domu po tynkach
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "koniu" <konrad_maupa_konmar.pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze jedno zapomnialem dodac,ze mur z komorkowego Solbet a styropian z
    > zewnatrz będzie klejony na kleju w piance - Tytan EOS.

    No to chyba sprawa się wyjaśniła :)
    Materiał ten ma bardzo dużą paroprzepuszczalność. Zatem spokojnie możesz
    odczekać jeszcze ze 2 tygodnie, żeby tynk jeszcze podsechł i śmiało możesz
    kłaść styropian. Oczywiście wentylację musisz uruchomić obowiązkowo i na
    razie wstrzymaj się z wewnętrzym wykończeniem tzn. wewnętrznymi tynkami,
    gipsówkami i płytkami, żeby nie zamykać porów. Uważam, że nie powinno być
    żadnych problemów.