    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Date: Sun, 15 Mar 2009 10:22:13 +0100

    wiadomości news:gphn1t$kr0

    .

    > Słuchaj. Ciebie nikt nie pytał o zdanie, to po co się wychylasz?
    > Chcesz się dowartościować? Zaistnieć? Zwrócić uwagę, że jesteś zerem
    > dlatego, że nikt nie jest wart objawienia Twojej wiedzy?
    > Niby mógłbyś, ale w imię zasad ostentacyjnie mówisz nie? To ma zrobić
    > wrażenie na miernotach czytających Twój blog, czy na kim?
    > Kogo to obchodzi co mógłbyś zrobić, ale nie zrobisz?
    > Pytałem ludzi inteligentnych, a nie aroganckich dupków jak Ty, którym się
    > wydaje że mają wiedzę absolutną.
    > Siedź pod miotłą i nie rób sobie obciachu.
> [...]

    Biedny, rozgoryczony kundelek teraz ujada :)
    Zadając pytanie na ogólnodostępnej grupie dyskusyjnej także pytasz i mnie.
    Swoją wypowiedzią chciałem Ci tylko zwrócić uwagę na to, że sam sobie robisz
    krzywdę, ponieważ osoby posiadające stosowną wiedzę po prostu odwracają się
    od Ciebie. Ty swoim zachowaniem zniechęcasz te osoby do udzielania pomocy.
    Zamiast to sobie wziąć do serca, to Ty jeszcze bardziej ujadasz.
    Pytasz o instalacje uziemienia i odgromowe. Zobacz jak rozwinął się Twój
    wątek. Raptem dołączyły do niego 2 osoby z czego jedna z osób tylko gdyba
    tak samo jak Ty, a druga zadaje pytania :) Jestem tu jedną z niewielu osób
    posiadających odpowiednią wiedzę w tym temacie, która mogła by Ci pomóc.
    Posiadam także wiedzę dotyczącą wszelkich instalacji nie tylko elektryki,
    ale przede wszystkim instalacji automatyki, instalacji alarmowych i kontroli
    dostępu, a także instalacji centralnego ogrzewania.
    Ale niestety jako arogamcki dupek nie podzielę się z Tobą swoją wiedzą, bo
    nie zasługujesz na nią. Jan Werbiński trafia u mnie na czarną listę osób,
    którym nie pomagam i nie odpisuję.
    Możesz sobie pisać o mnie co chcesz, bo mnie to nie wzrusza. Świadczy to
    tylko o Tobie i o Twojej kulturze osobistej.
    Poza tym nie pisz w imieniu wszystkich userów. Nie wszyscy są takimi
    "kundelkami" jak Ty, a nawet powiedział bym, że niewielu jest Tobie
    podobnych. Tak więc żegnam i życzę miłej i udanej lektury książek na temat
    instalacji, bo nie sądzę, aby ktoś Ci teraz pomógł na tej grupie :))))