  • Data: 2009-03-14 20:31:10
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gph3pa$8k8$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gpgs45

    > Żenujące jest w jaki sposób odnosisz się do Palma.
    > Każdy ma prawo popełniać błędy, a i nie wszystkie rzeczy są oczywiste i
    > zrozumiałe dla tych co mają IQ powyżej 80 tak jak Tobie się to wydaje.
    > Ot choćby - jak można nie wiedzieć jak połączyć z sobą instalację
    > uziemiającą, listwy wyrónawcze, zerowanie, odgrom ?
    > Tylko idioci pytają o takie rzeczy :))))

    P.S.
    Jestem instalatorem i wszystko na temat instalacji elektrycznych mam w
    przysłowiowym palcu.
    Jednak jak czytam tego typu wypowiedzi jak Twoje to odechciewa się udzialać
    jakiejkolwiek pomocy.
    Nadmienię, że już nawet napisałem odpowiedź w temacie "Uziemienie, listwa
    wyrównawcza, zerowanie, odgrom - jak to połączyć?"
    Jednak stwierdziłem, że nie ma sensu jej wysyłać i marnować czasu w
    udziwlaniu pomocy bufonom.