  • Data: 2010-04-05 18:52:50
    Temat: Re: Oczyszczalnia przydomowa.
    Od: yarecky <2...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-05 11:06, tynkiozdobne.pl pisze:
    > Zgłaszasz w starostwie powiatowym chęć zamontowania oczyszczalni eko. I tam
    > się okaże jak do tego podejdą. W naszym pięknym kraju mogą to zrobić w
    > dwojaki, a nawet w trojaki sposób. Mogą nie odpowiedzieć w ciągu 30 dni i co
    > za tym idzie automatycznie możesz robić eko. Mogą też zadać pytanie o zapisy
    > w planie zagospodarowania przestrz., a tam zazwyczaj gminy umieszczają
    > idiotyczny zapis o wymogu szamba.(dochodzi czasem opracowanie dotyczące
    > gruntów). Dbają tym samy o swój interes w przypadku budowy kanalizacji w
> [...]
    Dzwonilem do gminy - nie maja dla nas planu (wszystko na warunki
    zabudowy i nie beda robic problemow).
    Dofinansowanie skonczylo sie w styczniu - wiec w tym temacie jestem
    ugotowany.

    A wracajac do samych oczyszczalni... Czy warto pchac sie w wynalazki
    typu oczyszczalnia lupkowa Haba albo oczyszczalnie
    biologiczno-mechaniczne? Ich koszt z montazem to minimum 7-8.000 netto.

    Pozdrawiam,
    Yarecky.