  • Data: 2012-11-10 20:16:24
    Temat: Re: Od stycznie niższe ceny gazu
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9c0d0dcc-0e94-44a5-a8e5-4b6ce16f34a6@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 9 listopada 2012 15:24:21 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    >Bardzo ciekawy przypadek z Ciebie Marku:

    Ano.

    >wszystkim wychodzi zwrot solarów po min 10 latach u Ciebie zwróciły się po
    >4 latach
    Z faktur nie chce wyjść inaczej.

    >-większość za ogrzanie domu gazem płaci ok 4 tys za sezon Ty połowe z Tego
    Z faktur nie chce wyjść inaczej.

    -praktycznie całą zimę pierdzielisz się z paleniem w kominku ale twierdzisz
    ze to dla przyjemności.

    Wcale nie całą zimę. 2,5mp drewna to około 15% energii na ogrzanie mojego
    domu.
    W tym roku pójdzie mniej bo już mam wyrobione pewne sposoby palenia bardziej
    ekonomicznego.

    -zamierzasz spalać w kominku 2mp drewna na sezon a do tej zawrotnej ilości
    łuparke chcesz kupować

    Na współkę z sąsiadem. Mamy też zamiar na współkę kupić areator spalinowy.
    To są rzeczy których ani ja ani sąsiad samodzielnie nie kupilibyśmy.

    -itp
    Ano.