  • Data: 2009-03-21 10:58:28
    Temat: Re: Odchylki od wymiarow z projektu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. wrote:

    > Nie jest problemem? To czym zmierzysz z taka dokladnoscia? Zwykla
    > tasma miernicza, czy bedziesz pozyczal laserowy dalmierz?

    żartujesz chyba sobie...

    naprawdę dokładność do 1 cm na 10m można uzyskać bez kosmicznej technologii,
    tylko trzeba chcieć.

    ja mam dom zbudowany z dokładności do 0.5cm na 14m i nie stosowałem
    kosmicznych technologii poza niwelatorem laserowym aby uzyskac idealny
    poziom, i łatą o długosci 4m.

    jak się budowlańcom sciany zaczynają rozżeżdażć o 10cm na 10m to jest to
    totalna porażka.