  • Data: 2016-08-06 21:20:03
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Byla tez spora grupa ludzi, ktora wiedziala co robi i brala ryzyko na
    klate. Nic nie trwa wiecznie - frank po 2 zl z hakiem tez nie. Zakladali
    pewnie, ze przez kilka lat beda placic nizsze raty, kilka lat wyzsze i
    caloksztalt wyjdzie taniej niz kredyt w zlotowkach.
    Byli tez tacy, co smiali sie w glos ze "zlotowkowiczow" i mowili im, ze
    sa frajerami.
    To ryzyko - tak jak inwestycja w akcje. To, ze ktos czegos nie doczytal
    to nie moj problem, ani banku. Nieznajomosc prawa nie zwalnia z jego
    przestrzegania. Dla mnie pomoc frankowiczom bylaby absurdem. A
    zlotowkowicze rzeczywiscie mogliby sie czuc wtedy oszukani.
    Jestem kategorycznie przeciwko jakiejkolwiek pomocy frankowiczom. Mozna
    ich sytuacje porownac do kogos, kto oszczednosci calego zycia
    zainwestowal w walute, czy akcje ktore padly na pysk - taki urok tego
    typu transakcji. Ryzyko tez trzeba brac pod uwage.
    Piotr