  • Data: 2016-08-18 16:11:39
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A ile stron ma umowa i cennik dotyczacy prowadzenia konta dla osoby otrzymujacej
    wynagrodzenie za prace u jednego pracodawcy. Kodeks karny to kilkaset stron maczkiem.
    Czy musze znac caly jesli uwazam ze w tej chwili wszystko co tam jest zapisane mnie
    nie dotyczy? Przed chwila sprawdzilem ile stron ma moja umowa o prowadzenie konta w
    bph. Z cennikiem 6 stron. Wszystko pisane prostym jezykiem. Cennik to kilka linijek.
    Za prowadzenie 0, za karte jesli wydam z niej miesiecznie wiecej niz stowe 0, za
    przelewy krajowe O, oprocentowanie 0, jakas premia dla mnie liczona w faktycznie
    pokretny sposob z wyciagow wychodzi ze od 5 do 10 zl miesiecznie.