    From: Arte <a...@s...info.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Odkurzacze HEPA13 np electrolux + s-bag anti odour
    Date: Fri, 17 Jul 2009 14:07:27 +0200

    doslaw pisze:

    > ja tam mam elektroluxa twincelan (o takiego:
    > http://www.megamedia.pl/odkurzacz-bezworkowy-electro
    lux-twinclean-z8235.php)
    > z HEPA 12 i nie czuje zadnego odoru
    > od czasu do czasu przemyje ten filtr z tylu, te dwa filtry ustawiam na
    > czysczenie tak co 1-2 m-ce, raz w roku je myje pod bierzaca woda i tyle
    > z obslugi...
    > no i nie wyrzucam kasy na papierowe worki, tylko do normalnego worka
    > wysypuje zawartosc pojemnika, pojemnik oplukuje i sru.
    >
    > ale to jak kto lubi, niektorzy wola papierowe worki.

    Widzisz, jak chce się mieć bardzo cichy odkurzacz, to pozostają tylko
    workowce. Przy bezworkowcach zejść poniżej 78 dBA jest chyba niemożliwe.
    Ja mam Samsunga SC 6360 i ma on 70 dBA i ta zaleta jest dla mnie
    najważniejsza - przyjemność cichego odkurzania jest wielka, no i mogę
    odkurzać nocą. ;) Wymieniać worki to nie tak wielki problem, poza tym,
    używam tylko worki z fizeliny i koszty ich użycia są zdecydowanie
    przesadzone. ;) Ale oczywiście każdy ma swój priorytet i czasem
    ważniejszy jest ten brak worka niż cichość urządzenia.

    Pozdrawiam,
    Arte