  • Data: 2013-07-08 00:51:06
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 00:35:01 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > nie dla działki będą do dziadka przychodzili. Bo co można robić u dziadków w
    > domu za miastem. Nudzić się tylko można.

    Mozna jezdzic na rowerkach, mozna pluskac sie w basenie, mozna isc do swojego
    sadu na "chaby" etc - jest milion mozliwosci - wszystko zalezy od dziadka.
    W mieszkaniu conajwyzej mozna puscic mu tv albo kompa ;) Tak - mozna isc
    na normalny basen, mozna isc na targowisko kupic kilo jablek, ale to juz
    nie ten klimat :) Ja super wspominam wizyty u brata mojej babci (czyli taki
    powiedzmy dziadek) na wsi gdzies pod Rzeszowem. Taka wies zabita dechami,
    gdzie jak mialem ~5-10 lat to drogi jeszcze nie byly nawet za bardzo utwardzone.

    Pamietam, ze tamtejsze dzieciaki to sie chwalily ze maja satelite, magnetowid
    vhs, a nas z bratem to walilo - mysmy woleli szalec na lonie natury - gonic
    za kaczkami, wyprowadzac krowy, czy podkradac miod prosto z uli :) Nie wiem,
    moze teraz sie cos zmienilo ale, nie ujmujac, tam moglem spedzic i miesiac
    i w ogole mi sie nie nudzilo, niz u babci na bloku w mieszkaniu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.