    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 8 Jul 2013 06:19:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 03:45:30 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    potrzeby niż zrywanie jabłek. Chyba nie zauważyłeś że Świat się trochę

> [...]
    >
    > do niedawna bylo ponad 100 tys ale sie poodlaczaly mniejsze miejscowosci z
    >
    > powiatu i zostalo 50 tys. To nie jest duze miasto ale miasto :) Mieszkam
    >
    > w centrum - w promieniu 1km mam dwa najwieksze osiedla w miescie - mieszka
    >
    > tu z 10 tys ludzi. Zapraszam do mnie - jak siadziesz na srodku ogrodka to
    >
    > pomyslisz, ze jestes na jakims totalnym zadupiu - bo slychac tylko cwierkanie
    >
    > ptakow - a za malutkim lasem zyje kilkanascie tys. osob :) Do rynku mam 15
    >
    > minut piechotka, do sklepu/kosciola/przychodni/szpitala/barow 1-5 minut :)

    Nigdy nas nie kręcił ogródek, działka itp. Takie zajęcia są dobre dla tych co nie
    potrafią sensownie zagospodarować wolnego czasu. Życie jest za krótkie żeby

    > Mam inne zdanie na ten temat :) Jeszcze napisz, ze zwierzat nie lubisz
    >
    > to juz bede mial o Tobie zdanie wyrobione :]

    > Nie lubie teatru. A pisalem o kinie, bo sam zaczales o kinie :)
    >
    > To co jeszcze taka babcia / dziadek moze robic w mieszkaniu, czego nie moze
    >
    > zrobic w domu?
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Generalnie to wnuczki mają dziadków w dupie. jak miałem 10 lat to wolałem z kolegami
    w piłkę grać, jeździć na rowerze , na wrotkach. Nie wyobrażam sobie entuzjazmu
    czternastolatka chodzącego z dziadkiem po ogródku i tu zerwą chwaścika tam zjedzą
    malinkę. Żeby uważać coś takiego za wzorzec postępowania z nastolatkiem trzeba mieć
    mózg wypalony przez gorzałę albo z urodzenia być idiotą. Ty mieszkasz w malutkim
    mieście co jest trochę większa niż duża wioska. Na 100% do niedawna sporo ludzi
    utrzymywało się w takich dziurach zabitych dechami z uprawy ziemi. Ty w prawdziwym
    mieście miejsca sobie nie znajdziesz. Miasto to od 300 tysięcy ludzi wzwyż. Mniejsze
    to zadupia w których centralnym miejscem spotkań do niedawna był kościół. To nie
    chodzi o to co można robić w mieszkaniu albo w domu ale co można robić poza nim. Na
    wsi nie ma co robić. W takiej dziurze co mieszkasz też nie ma co robić. Najebać się
    na sztywno tylko można. To ze nie lubisz teatru mnie nie dziwi. Pewno byłeś w nim
    ostatni raz jak z łapanki w szkole brali do teatru. Bardzo się zdziwiłem jak
    przeczytałem że w Łodzi do teatrów różnych przychodzi prawie 200 tysięcy ludzi
    rocznie. I ktoś chce udowodnić że kopanie w ogródku jest lepszym sposobem spędzania
    wolnego czasu. Zapraszasz mnie do siebie żebym usiadł w ogrodzie. I co mi więcej
    zaproponujesz? Jak byś przyjechał do mnie do biednej Łodzi to przez tydzień miałbyś
    co oglądać a i tak wszystkiego byś nie zobaczył. Teatru nie lubisz. Ok. Poszli byśmy
    do kina na film przyrodniczy w 3D. W ciekawej restauracji, na dodatek niedrogiej,
    mógłbyś spróbować naleśników jakie ludzie jedzą w Meksyku, Francji, na Togo. W innej
    pierogi w stu rodzajach. Kilka muzeów. W jednym odtworzone warunki pracy w przędzalni
    z końca XIX wieku. Oryginalne maszyny do tego je włączają i robią przy zwiedzających
    tkaninę. Jak Cie to nie interesuje to Muzeum Sztuki. Lubisz kino to Muzeum
    Kinematografii. Z dziećmi byś przyjechał to lunapark. Ale taki prawdziwy,
    samochodziki, koła młyńskie, strzelnice, mówiące głowy, beczki śmiechu. kolejka taka
    że sam się boję nią jechać. Chcesz odpocząć to dużo parków. Nie trzeba łopaty wbić
    ani razu w ziemię a z kocykiem się wybierzesz i poleżysz w ciszy. Z małym wnuczkiem
    co zrobić latem. Rowerek dla niego i do parku. Od razu przyłączy się do innych dzieci
    i będzie z nimi piratował po alejkach. A Ty że w ogródku można posiedzieć i jest
    super. Jest tak super że żal dupę ściska. Ciekawe co zimą do roboty żebym się nie
    nudził zaproponujesz. Chyba tylko niezniszczalne po pół litra na twarz.