  • Data: 2013-07-09 02:35:27
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 lipca 2013 02:26:58 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Użyłem skrótów myślowych. Miasto to bloki wieś to dom z działką. Oczywiście że
    lubię grilla. Ale nie do tego stopnia żebym każdą wolną chwilę przy nim spędzał.
    Grill to dla mnie jedna a nie jedyna z wielu form odpoczynku. Przemek nie potrafił
    podać przykładu hobby. Może Tobie się uda. Sorki że użyłem znowu skrótu. Mam nadzieję
    ze wiesz o co z tym hobby chodzi.

    A chociazby restaurowanie starego/starych samochodow. Ja sobie po to
    wybudowalem w drugim garazu wygodny kanal. Jak troche wolnej gotowki bedzie
    to zamierzam zaczac. Mieszkajac w bloku mozesz coprawda wynajac do tego
    celu garaz ale to juz nie to samo - nie masz placu, nie masz tyle miejsca,
    nie masz wszystkiego "pod reka" :)

    Domowa produkcja wina? No niby moglbys w piwnicy ale owoce musisz kupic,
    targac to wszystko do mieszkania do przerobu.. Niezbyt wygodnie.

    Sluchanie muzyki! Uwielbiam muzyke i po to mam porzadny zestaw audio 7+1
    i mnostwo muzyki w DTSie. Gdzie bym to na bloku w mieszkaniu wlaczyl? W zyciu,
    zaraz by straz przyjechala ze zaklocam porzadek i mir domowy. Napiszesz, ze
    mozesz isc na koncert - ja tez moge, ale nie stac mnie i nie mam czasu zeby
    jezdzic codziennie na koncerty ;)

    Dalej wymieniac?
    pozdr.

    --