    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <a...@g...com>
    <4...@g...com>
    <b...@g...com>
    <krgf78$gpd$1@flis.man.torun.pl>
    <0...@g...com>
    <krhsul$vur$1@node1.news.atman.pl>
    <51ebb654$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Date: Sun, 21 Jul 2013 13:38:39 +0200

    news:aad06e60-fed2-4faa-8502-79ede2b7b154@googlegrou
    ps.com...

    > Za to kupując tańszą działkę dochodzą wydatki związane z poruszaniem
    > się.
    > 150 kilometrów miesięcznie to mój przeciętny przebieg samochodu.
    > średnio rocznie
    > wychodzi to w okolicach dziesięciu litów paliwa miesięcznie.
    > Jeśli ktoś musi dojeżdżać 20 kilometrów do pracy to w dwa i pół dnia
    > tyle wyda na paliwo.
    > Do tego kilka razy szybsze zużycie samochodu i konieczność jego
    > wymiany.
    > Jak by nie liczyć samochód wchodzi w koszty mieszkania w domu za
    > miastem.

    Kto powiedział, że musisz mieć dalej do pracy?
    Wszystko zależy czym się zajmujesz i jakie masz cele.
    W moim przypadku żona i córka dojeżdzają tyle samo co przed, a ja nie
    będę w ogóle dojeżdzał. Przedtem dojeżdżałem do pracy kilka kilometrów,
    a teraz idę pieszo przez swoje podwórko do swojej firmy prowadzonej w
    moim budynku obok, znajdującym się na terenie mojej posesji :) Spalę
    zero litrów paliwa, a do klienta dojechać i tak muszę czy to mieszkając
    w mieście czy na wsi to jeden ch.... i do tego nie mam żadnego wpływu na
    odległość do klienta, bo i tak większość moich klientów jest spoza
    centrum miasta :)
    Za to lokalizacja, którą znalazłem jest na tyle dobra, że umożliwia mi w
    miarę szybkie dotarcie do każdego miejsca na obrzeżach miasta, mijając
    zatłoczone centrum miasta, a będzie jeszcze lepiej, bo już zaczęto
    budować w pobliżu mojej posesji obwodnice autostradowe miasta, którymi
    będę mógł max. w pół godziny objechać całe miasto dookoła.
    Zanim kupiłem posesję to obejrzałem dziesiątki ofert w centrum miasta i
    na obrzeżach, analizując każdą z nich pod względem obecnej lokalizacji
    oraz planów zagospodarowania.