  • Data: 2015-03-01 11:41:32
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:mcm5ot$pa5$1@dont-email.me...
    > "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Przestań się proszę wygłupiać już z tym autyzmem...
    > Teza już dawno skompromitowana.
    > Rozumiem że fakt że mogą wydarzyć się wypadki samochodowe
    > wystarczająco Cię przekonał o nonsensie narażania zdrowia
    > i życia przez wychodzenie z domu czy jeżdzenie autem po drogach?

    jak zwykle w twoim przypadku analogia kompletnie z dupy

    rzad naklada przymus jezdzenia (szczepienia) pomimo ze nie moze
    zagwarantowac bezpieczenstwa uczestnikom

    nie oferuje tez zadnej ponadstandardowej pomocy ewentualnym ofiarom
    powiklan owych dzialan 'ku wspolnemu dobru'

    zas szczepionki kupowane sa od multimiliardowych korporacji ktorych
    podstawa istnienia jest sprzedawanie swojego towaru

    dziekuje, postoje

    --
    http://db.org.pl/