  • Data: 2015-03-04 15:16:11
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 10:58:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nawet bez wchodzenia w część duchową żeby dobrze wiedzieć co dolega
    > pacjentowi trzeba się tego wywiedzieć. nie da się tegto zrobić w 15
    > minut, w tym wypełnianie stosu papierków.
    >
    > A i pacjenci po paru takich wizytach potrafią się lepiej obserwować i
    > przekazać więcej bardziej precyzyjnych danych.
    >
    > i stąd coś więcej niż rozmaowa w stylu:
    > - Boli mnie gardło
    > - angina. Antybiotyk. Naaaaastępny!

    Mnóstwo ludzi zażywa homeopatyczne leki z powodzeniem. Na pewno nie na
    ciężkie choroby typu nowotworowego czy uszkodzenia somatyczne, ale na
    często spotykane dolegliwości oraz przewlekłe lżejsze, np alergie i skórne
    oraz inne. Ja sama wyleczyłam się z wielu infekcji, także rodzina. Poza
    homeopatią jest jeszcze tzw medycyna niekonwencjonalna - idąc za niegdyś
    wyśmianą przeze mnie poradą sprzed lat, kiedy i mnie dopadło, SAMA w
    tydzień (!!!!!!) wyleczyłam prawie roczną nieustającą dolegliwość barku
    (nieustające bóle i blokada, lekarze rozkładali rączki tylko) okładami
    nocnymi z GORCZYCY (czarnej + białej) i od tej pory ani śladu choroby -
    moze mi kto chce naskoczyć na co chce, a ja mam zdrowy bark i TO jest dla
    mnie JEDYNY argument, a nie złorzeczenia.
    --

    XL
    pewni siebie.