  • Data: 2015-03-04 15:10:02
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 11:48:30 +0100, JBP napisał(a):

    > Ikselko miła,
    > Właśnie zastosowałaś metodę, którą z uporem potępiasz :) Wybiórczej prawdy.
    > Albo nie zauważyłaś, albo przeleciałaś przez sklep jak meteoryt;)
    > Przecież w Biedronce są również jabłka polskie, kupowane bardzo chętnie w
    > sporych ilościach i jest ich więcej niż zagranicznych. Te obce, to gatunki,
    > które u nas nie są produkowane. Sama lubisz i cenisz szare renety, pewnie
    > znasz sprzedawców tego gatunku - możesz wskazać gdzie kupić polskie ? Bo u
    > mnie w mieście tylko kanadyjskie :( Na targach polskich renet nie ma. W
> [...]

    Własnie o zgrozo te kanadyjskie renetyw Biedronce widziałam, takze włoskie
    i hiszpańskie inne jakieś jabłka - w Biedronce jest ich przynajmniej na
    równi, co polskich. Renet i boskopów u mnie w Kielcach zawsze jest dostatek
    i własnie dlatego mnie szlag w Biedronce trafił, bo mało, ze obce, to te
    renety tam po ponad 6 złotych za kilo i ludzie głupi kupują - a prawie w
    każdym warzywniaku oraz na targu są i to dwa razy tańsze. Ale na pewno nie
    w molochach, bo one nie są polskie.
    --

    XL
    pewni siebie.