  • Data: 2015-04-20 14:22:11
    Temat: Re: Odp: Odp: Czym przyspieszyć kompostowanie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Apr 2015 20:27:47 +0200, Johnny napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" pejczykiem, pejczykiem:

    > Wow, jakieś kompleksy?

    Bynajmniej, zwykłe politowanie nad Twoim brakiem PODSTAWOWEJ wiedzy.
    Ja oczywiście rozumiem, że Twoje dwie skrzynki pelargonii nie potrzebują
    wcale kompostu, bo na workowanym kupnym badziewiu niewiadomego autoramentu
    coś tam od biedy urośnie. Ty oczywiście NIE rozumiesz, że te Twoje
    pelargonie urosłyby 10 razy większe i piękniejsze - na kompoście. No ale to
    już szczyty, kiedy usiłujesz MNIE "uświadamiać", że kompost jest be. Nie
    masz pojęcia o wyobrażeniu po prostu. Torf w workach w Castoramie jest
    właśnie dla takich osób - z dwiema skrzynkami pelargonii. Pelargonii się
    nie je (raczej), więc równie dobrze możesz zeskrobać trochę asfaltu i w nim
    posadzić te Twoje biedaczki, ale ja uprawiam zdrowe i ekologiczne warzywa i
    karmić siebie i rodziny workowaną trucizną z Castoramy nie mam zamiaru.
    --
    XL
    Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!