eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOdpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?Re: Odpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?
  • Data: 2023-07-25 00:00:41
    Temat: Re: Odpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?
    Od: Krystek <u...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otynkowanie sufitu przez kogoś, kto nigdy wcześniej tego nie robił,
    > (nomen omen) odpada.

    > Są tynki syntetyczne, na bazie akrylu lub czegoś w tym stylu, które
    > nakłada się wałkiem lub szpachlą. To jest w zasięgu amatora. Ale one
    > nie służą do wypełniania dziury głębokiej na kilka centymetrów, tylko
    > nadają powierzchni fakturę baranka.

    Tutaj akurat będę musiał użyć więcej materiału. Gruntować ten surowy
    beton pod zaprawę?

    > Pomysł tak samo dobry, jak nauka pływania z Google i YT.

    Bez przesady. Wielu rzeczy można się nauczyć z YouTube, z poradników.
    Nie planuję zostać zawodowym budowlańcem, tylko (z)robić coś dla siebie,
    poznać metody na zrobienie tego, czy owego i posiąść jakieś nowe
    umiejętności. Znajomy, który nie jest budowlańcem sam wyremontował
    mieszkanie. Widziałem efekt jego pracy - ściany proste, sufity nie
    pękają, na podłodze panele i gres, elektryka też zrobiona zgodnie ze
    sztuką. Tak więc można. I nie trzeba do tego ekipy budowlanej.

    Tutaj gość pokazuje jak robi różne rzeczy na swojej budowie. Też się
    uczy, ale efekty prac są całkiem znośne -
    <https://www.youtube.com/watch?v=nz150kMxa9o>

    K.

    PS: Jako ciekawostka. Blok dewelopera wykończony przez - teoretycznie -
    profesjonalną ekipę budowlaną -
    <https://poranny.pl/blok-na-wysokim-stoczku-pelen-wa
    d-mialy-byc-nowoczesne-apartamenty-a-sa-buble-niedor
    obki-i-usterki-mieszkancy-sa-w-szoku/ar/c9-17447299>
    "Prace zrobione na odp.".

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne