eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOdpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować? › Re: Odpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?
  • Data: 2023-07-25 13:24:59
    Temat: Re: Odpadający tynk - baranek na balkonie. Jak to zaklajstrować?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2023 o 12:55, Krystek pisze:

    > OK. Dobra. To inaczej. Zakładając, że zerwę cały tynk z sufitu. Na jak
    > długo mogę zostawić nieotynkowany, goły beton sufitu bez jakiejś
    > dodatkowej warstwy?
    Na lata, tam mu sie niewiele stanie, możesz go zagruntować gruntem pod
    tynk strukturalny mineralny, czyli najtańszy grunt z Casto, przelecieć
    kilka razy pędzlem i zostawić. Potem powiercić dziury na kołki i
    zawiesić siatkę.

    > Czym to zagruntować? W nocy nieco się wyedukowałem w kwestii tynkowania,
    jak woda podcieka z góry to to nic nie da, po pierwszej zimie odpadnie.

    --
    Janusz