    Subject: Re: Odpływ w garażu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <57dd28d5$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrjcm6$d4u$1@node1.news.atman.pl>
    <57dd3de4$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrjnt0$ocs$1@node1.news.atman.pl>
    <57dd8fb0$0$12541$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <57dddf24$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57de71cb$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: KIKI <n...@e...il>
    Date: Sun, 18 Sep 2016 15:33:05 +0200

    On 18.09.2016 14:14, Budyń wrote:

    > chciałem powiedziec ze z punktu widzenia techniki o której tu mówimy kompletnie nie
    ma sensu opowiadac o fotonach :)

    Ale powiem Ci prościej, żebyś zrozumiał. Skoro kamera termowizyjna widzi
    ciepło to jak ono się niby przemieszcza jak nie fotonami o
    częstotliwości odczuwalnej przez skórę ale niewidocznej dla oka.

    No więc jak zasłonisz ciało folią ALU lub staniesz za styropianem to
    znikasz z kamery termowizyjnej.

    To nie bóg ani "boska cząstka" ale zwykłe prawa fizyki. Czym substancje
    są bliżej tym łatwiej tym fotonom przeskakiwać przez pole fotonowe,
    łatwiej pokonywać odległości.

    Więc jak nasz kolega, którego obrabiamy, zrobi co mu mówię to będzie
    miał fajny domek, mało potrzebujący ciepła.