  • Data: 2009-06-03 12:36:51
    Temat: Re: Odpływy liniowe do brodzika
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    qlphon wrote:
> [...]
    owy_do_lazienki_98_5_cm.html
    r.html

    > zawsze podziwiam ludzi, którzy montują sobie liniowe odpływy pod
    > prysznicem....
    > odpływy liniowe wymyślono po to, żeby dały radę zebrać dużo wody z
    > dużej powierzchni.
    > jakoś mi prysznic nie podpada pod tę kategorię...
    > nie chodzi chyba też o estetykę...
    > ładne kafelki i porządny dopływ punktowy będą zawsze ładniejsze od
    > takiego przemysłowego smoka.

    ale to jest twoje zdanie...

    połamana podłoga w brodziku nie wyglada ładnie, lepiej wygląd spadek w jedną
    stronę.

    ponadto teraz często sie montuje deszczownei któe dają bardzo duże przepływy
    wody, takie że trzeba by dawac kratę 100mm jak do garażu. a linióka to
    spokojnie zbierze.