  • Data: 2011-03-14 10:23:15
    Temat: Re: Odporne na wstrzasy.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-03-2011 o 21:56:16 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > robercik-us wrote:
    >> http://biznes.onet.pl/japonia-jest-liderem-w-budowie
    -budynkow-odpornych-,18496,4208654,1,prasa-detal

    > żelbetowe budynki sobie z tsunami poradziły...
    >
    > zauważcie że to co popłynęło to było budownictwo szkieletowe.
    Dokładnie, i cała ta masa działała jak taran i niszczyła wszystko
    po drodze.

    > generalnie ewakuować 17000 ludzi w kilkanaście minut jest praktycznie
    > niewykonalne.
    Niestety, ale i tak ja na tą siłę trzesienia straty z wstrząsów mają
    niewielkie,
    niestety tsunami okazało sie bardziej zabójcze i niszczycielskie.
    Zresztą w 2004 roku też tak było, od wstrząsów chyba nikt nie zmarł bo były
    one prawie na środku oceanu indyjskiego, dopiero fala tsunami pochłoneła
    230tys ofiar.
    --
    Pozdr
    JanuszK