  • Data: 2009-01-07 11:18:56
    Temat: Re: Odzysk ciep_a z wentylacji
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeżeli tak lubisz :-) (w nocy też?)... to ja proponuje wogóle zrezygnować
    > wentylacji, jeżeli jest ona niesprawna (bo i tak musisz otwierać okna),
    > zaoszczędzisz na kominach, kratkach, itp :-)

    Ale daj każdemu prawo wyboru. Jeśli lubisz spać przy zamknietym oknie z
    wentylacja mech. to twój wybór i ok.
    Ja lubię spać przy otwartym oknie(oprócz zimy oczywiście) i świadomie nie
    wybrałem went. mechanicznej.
    Szeroko otwarte okna z rana w sypialni to super sprawa dla mnie.
    Ale to mój śiadomy wybór a każy robi jak chce.
    Zreszta bzykajacy gdzieś w kącie domu rekuperator i jego 100W jakoś mi nie
    odpowiada.Dodatkowo te urządzenia sa w
    Polsce użyne stosunkowo niedawno więc nie mam pewnośc jak się będa sprawować
    za lat kilka(np. grzyby, plesnie w kanałach, awarie automatyki itp)
    Ja do nowinek technicznych podchodzę z pewną ostrożnością.

    Krzysiek